Novosti

NAGRADNA IGRA : Bonito Vas vodi u Veneciju!

Bonito Vas vodi u Veneciju!

Bonito je pripremio izazov za sve one koji unose kreativnost u kuhinju. Oduševite nas svojim kuliranskim specijalitetom i osvojite putovanje za dvoje u Veneciju. Naime, na našoj Facebook stranici www.facebook.com/BonitoMP u toku je nagradna igra Bonito Vas vodi u Veneciju.

Da biste učestvovali u ovoj nagradnoj igri, potrebno je da lajkujete Bonito Facebook stranicu i pripremite Vaš kulinraski specijalitet sa Vašim omiljenim Bonito kečapom. Na kraju, fotografišete Vaš kulinarski specijalitet poslužen pored Bonito kečapa i fotografiju pošaljete u inboks Facebook stranice www.facebook.com/BonitoMP zajedno sa receptom i načinom pripreme jela.

Fotografije će biti objavljene u albumu „ Bonito Vas vodi u Veneciju“, a pet fotografija sa najviše lajkova ulaze u drugi krug takmičenja gdje će naš kuhar da proglasi pobjednika.

Kriterijumi za odabir pobjednika su:
1) Izgled tanjira (aranžman i serviranje)
2) Skladnost sastojaka, okusa i način pripreme jela
3) Broj korištenih Bonito proizvoda

NAGRADE:
1. Putovanje za dvoje u Veneciju
2. Bonito poklon paketi za ostale finaliste

Fotografije možete slati od 21.03. do 04.04. 2016. do 16.00 časova, a konačno proglašenje pobjednika će biti u petak 08.04.2016. kada ćete upoznati i našeg kuhara koji će Vam otkriti jednu važnu vijest. Očekujemo Vaše fotografije!

Putovanje za dvoje u Veneciju
Petodnevno putovanje u Veneciju od 29.04. do 03.05. obuhvata posjete Trstu, Veroni, Padovi i outletu Palmanova. Polazak putovanja je organizovan iz Sarajeva, Zenice, Doboja i Banjaluke. Usklopu putovanja uključen je prevoz modernim turističkim autobusom, smještaj u hotelu sa 3* na bazi 2 noćenja sa doručkom u hotelu kategorije 3* u mjestu Noventa di Piave, Oderzo, Monastier di Trevisou, San Donà di Piave ili Lido di Jesolo i obilaske prema programu u pratnji profesionalnog vodiča.

Aranžman ne uključuje fakultativne izlete vožnja brodom za Veneciju (20 €), obilazak Verone i Padove (25 € ), obaveznu gradsku komunalnu taksu za hotele u Lidu di Jesolu i okolini – za hotele sa 3* – 1.80 € po osobi i plaća se na recepciji hotela, međunarodno putno zdravstveno osiguranje.

Program putovanja:

1.DAN putovanje SARAJEVO – ZENICA – DOBOJ – BANJA LUKA – LIDO DI JESOLO (okolina)
Sastanak grupe u 16.30 h ispred Zemaljskog muzeja u Sarajevu i polazak u 17.00 h (Zenica – 18.15h, Doboj 19.45h, Banja Luka 22.00h). Vožnja autobusom kroz Hrvatsku i Sloveniju sa kraćim zadržavanjima radi odmora. Noćna vožnja.

2.DAN putovanje TRST – LIDO DI JESOLO (okolina).
Dolazak u Trst u prijepodnevnim satima. Odlazak na informativno razgledanje grada – pješačka tura (Ponte Roso, San Antonio Nuovo, trg ujedinjenja Italije…). Slobodno vrijeme za individualne aktivnosti. Sastanak grupe na dogovorenom mjestu u podnevnim satima i odlazak u jedan od poznatijih šoping centara u Evropi – Palmanova . U poslijepodnevnim satima nastavak putovanja i smještaj u hotel. NOĆENJE.

3.DAN LIDO DI JESOLO (okolina) – VERONA – PADOVA
DORUČAK. Slobodno vrijeme za individualne aktivnosti ili fakultativni izlet za Veronu i Padovu : grad Romea i Julije: Trg Bra, Arena, Gospodski trg, palata i grobnica porodice Skalideri, Romeova kuća, Julijin balkon… U povratku obilazak Padove u pratnji turističkog vodiča: Trg Prato del Vale, bazilika Sv. Antonia, kapela Skrovenji, Palata pravde, trg Erbe. Povratak u hotel u večernjim satima. NOĆENJE.

4. DAN LIDO DI JESOLO (okolina) -VENECIJA – BANJA LUKA – SARAJEVO
Napuštanje hotela poslije doručka.Slobodno vrijeme u Lidu ili fakultativni izlet za Veneciju – (odlazak do luke Punta Sabioni i vožnja brodom do trga Sv. Marka.Razgledanje grada pješice – trg Sv. Marka, Bazilika, Duždeva Palata, most Rialto, most Uzdisaja,…).Slobodno vrijeme za individualne aktivnosti. U dogovoreno vrijeme sastanak sa vodičem na venecijanskoj rivi. Povratak u Lido. Polazak za BiH u poslijepodnevnim satima.Noćna vožnja kroz Sloveniju i Hrvatsku.

5. DAN BANJA LUKA – DOBOJ – ZENICA – SARAJEVO
Dolazak u Sarajevo, na mjesto polaska u ranim jutarnjim satima, u zavisnosti od zadržavanja na granici i uslovima na putu.

Kompanija Mladegs Pak donirala monitor za praćenje vitalnih funkcija Klinici za dječije bolesti

Donacija

Kompanija Mladegs Pak u saradnji sa Udruženjem roditelja djece oboljelih od malignih bolesti „Iskra“ Banjaluka, donirala je Odjeljenju hematoonkologije Klinike za dječije bolesti Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske monitor za praćenje vitalnih funkcija.

Uručenje je upriličeno na Svjetski dan djece oboljele od malignih bolesti. Donaciju je uručio Srđan Vrhovac suvlasnik kompanije Mladegs Pak.

Portparol za odnose sa javnošću ,,Mladegs Paka” Vedrana Runjevac rekla je da će ova kompanija nastojati da uz svoje poslovanje pomogne i široj društvenoj zajednici.

- Zadovoljstvo nam je da smo kupovinom aparata pomogli Univerzitetskom kliničkom centru i nadamo se da će ostale kompanije da slijede naš primjer, - rekla je Runjevac.

Na donaciji Mladegs Pak kompanije, izrazio je zahvalnost načelnik Klinike Stojislav Konjević.

Predsjednik Nadzornog odbora Udruženja ,,Iskra” Petar Đurđević rekao je da će donirani aparat pomoći medicinskom osoblju Klinike, i da je ovo samo jedan od ostvarenih planova Udruženja.

On je istakao dobru saradnju Udruženja sa rukovodstvom Klinike za dječije bolesti i izrazio zahvalnost kompaniji ,,Mladegs Pak” na donaciji.

Bonito kečap br. 1 po kvalitetu

Bonito kečap br. 1 po kvalitetu

Prema QUDAL- Quality meDAL Bosne i Hercegovine, na osnovu inovativnog CAWI-DEEPMA istraživanja kvaliteta proizvoda, Bonito kečap je ocjenjen kao najkvalitetniji kečap na bosanskohercegovačkom tržištu.

Istraživanje QUDAL - QUality meDAL General BiH 2016/2017 provedeno je u januaru 2016. godine, na teritoriju Bosne i Hercegovine, na uzorku od 1200 ispitanika opšte populacije starijih od 15 godina. Istraživanje je provedeno koristeći CAWI-DEEPMA metodologiju. Pitanja su bila otvorenog tipa, te su ispitanici apsolutno slobodno mogli navoditi one kompanije i brendove za koje smatraju da im pružaju apsolutno najviši nivo kvalitete u određenoj kategoriji.

Konkretno anketno pitanje glasilo je:

„Navedite naziv kečapa koji po vašem ličnom iskustvu i mišljenju nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na bosanskohercegovačkom tržištu.“

Najveći broj ispitanika na ovo pitanje je odgovorio Bonito.

Postavljeno pitanje bilo je otvorenog tipa odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.

Drugim riječima, bosanskohercegovački potrošači smatraju prema istraživanju, da upravo Bonito nudi vrhunsku kvalitetu na tržištu (Br. 1 u kvalitetu) kada je riječ o kečapu u BiH.

Navedeno priznanje potvrda je izvrsne ponude koju su potrošači prepoznali ne samo kao najbolju vrijednost već najveći nivo kvaliteta na tržištu BiH.

Bitno je na kraju naglasiti da istraživanja QUDAL ne mjere tržišni udio ili snagu brenda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.

QUDAL- Quality meDAL Bosne i Hercegovine

Bonito Valentinovo

Hladni februar je mjesec kada se ugrijete oko srca. Ljubav čine male stvari, a Bonito je za Valentinovo širio ljubav.

Na poznatom Banjalučkom izletištu, Banj Brdu, djevojke su kuvale čaj od aronije, a šolje pune ljubavi su grijale rekreativce i prolaznike. Isti dan, obradovali smo i prolaznike u centru grada sa Bonito toplom čokoladom i čajem od aronije.

Pogledajte u videu kako je izgledalo naše druženje.

Kampanja Zahvalnost majci : Video koji je pregledalo 500.000 ljudi!

Dane poslije nove godine Bonito je za novogodišnje praznike pripremio emotivni video s kojim smo htjeli da skrenemo pažnju na prave heroje.

Inspirisan idealom porodice i svim što porodica znači za svakog od nas, Bonito je realizovao kampanju Zahvalnosti majkama. Vrijeme praznika i porodična okupljanja su bila prava prilika da provedemo prelijepe trenutke uz one koji nam najviše znače. Nakon posjete vrtića širom Bosne i Hercegovine i razgovora sa našim najmlađima, prikazali smo i video.

U kampanji ,,Zahvalnost majci’’ prikazali smo one koji nam najviže znače, a u vremenu koji dolazi često ih zaboravljamo. Kako bismo skrenuli pažnju na značaju koje imaju u našim životima, predstavili smo ulogu majke koja je posebna.

Komapnija ,,Mladegs Pak’’ je društveno odgovorna komapnija koja brine o društvenoj zajednici i teži trendu postavljanja pravih vrijednosti, predstavljanju majki kao heroja.

U sklopu kampanje ,,Zahvalnost majci’’, Bonito je zaželio svima samo jednu želju, budimo zahvalni i saosjećajni. Kampanja ,,Zahvalnost majci’’ izazvala je mnogo dirljivih i iskrenih komentara koje možete vidjeti na zvaničnoj Facebook stranici Bonito. Mnogo ljudi se priključilo širenju poruke zahvalnosti tako što su objavili video na svojim profilima.

Pogledajte video koji će vas na kraju navesti da pozovete sebi najdraže.