Brend Bonito u svom proizvodnom asortimanu ima preko 350 proizvoda. U srcima domaćica posebno mjesto ima
Bonito kečap koji je ujedno i glavni akter novog spota.
U novom spotu prikazali smo spoj ukusa i emocija, te vam donosimo novu ljubavnu pjesmu u izvedbi Marije
Šestić, talentovane banjalučanke koja je predstavljala Bosnu i Hercegovinu 2007. godine na Pjesmi
Eurovizije u Helsinkiju. Kampanja pod nazivom „Ta ljubav, Bonito i ja“ simbolizuje povezanost nas i
naših potrošača, domaćeg talenta i domaćih proizvoda kao i povjerenje koje su domaćice stekle u Bonito
proizvode tokom dugogodišnje tradicije kvaliteta.
Bonito kečap, veoma je popularan i predstavlja spoj bogatog okusa visokog udjela paradajza i pažljivo probranih začina. Najmlađima omiljen prilog jelima, ali i neizostavan dio moderne kuhinje svake domaćice. Naročito kao dodatak umacima, picama, mesnim i drugim jelima. Bonito kečap obogaćuje okus i pruža maksimalan užitak u svakom jelu.